Otsikko
Mikä mahtaa olla kappale, joka esitetään Vesku Show'n 5.3.1990 esitetyn jakson lopussa ja kuka mahtaa olla alkuperäisesittäjä? Tiedoissa lukisi, että Yön sävel…

Kysytty

Mikä mahtaa olla kappale, joka esitetään Vesku Show'n 5.3.1990 esitetyn jakson lopussa ja kuka mahtaa olla alkuperäisesittäjä? Tiedoissa lukisi, että Yön sävel, mutta en löydä ainakaan samaa kappaletta mistään.

Vastaus

Vastattu

DVD:stä tosiaan käy ilmi ainoastaan se, että Yön sävel -niminen kappale siinä esitetään. Tämän nimisiä kappaleita on useita, joten valitettavasti emme saaneet selville enempää tietoa kappaleesta. Alla linkki Fono-tietokantaan ja Yön sävel -nimisiin kappaleisiin:

http://www.fono.fi/KappaleHakutulos.aspx?kappale=y%c3%b6n+s%c3%a4vel&Page=1