Mikä lehti ja milloin ilmestynyt on ollut Naisten Ääni? Mistä olisi saatavilla?

Kysytty

Mikä lehti ja milloin ilmestynyt on ollut Naisten Ääni? Mistä olisi
saatavilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Naisten Ääni (näytenumero ilm. 1905, varsinaisesti alkoi ilmestyä
1906) oli suomalaisten naisasianaisten lehti. Päätoimittajana toimi vuoteen 1927 Naisasialiitto Unioniin kuulunut Maikki Friberg. Lehti ilmestyi vuoteen 1949. Helsingin yliopiston kirjastosta löytyy lehden vuosikerrat mikrokorteilla.