Mikä laulu tämä on? Raskas on kulkuni naisella tiellä...

Kysytty

Mikä laulu tämä on? Raskas on kulkuni naisella tiellä...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko olla kyse maisesta tiestä? Siionin kanteleesta löytyy Rakkahin Jeesus, miks viivyt? Se alkaa sanoilla Rakkahin Jeesus, miks viivyt sä vielä? Raskas on kulkuni maisella tiellä. https://www.sley.fi/sk7/

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Vastauksessa mainitaan herännäisyyden eli körttiläisyyden laulukokoelma "Siionin virret", mutta lopussa annetaan linkki evankelisen herätysliikkeen kirjaan "Siionin kannel". Herättäjäyhdistys julkaisuineen on aivan eri järjestö kuin Evankeliumiyhdistys omine julkaisuineen. Siis: löytyykö laulu myös körttiherännäisyyden kirjoista, mikä linkki?

Kiitos, korjasin vastauksen. Laulu löytyy Siionin kanteleesta.