Mikä laulu tämä on ja mistä löytäisin koko laulun? Heerramme siunaa meitää, aauta myös opettajaa, suo että hän, keskellä hälinän, työstänsä iloa saa!

Kysytty

Mikä laulu tämä on ja mistä löytäisin koko laulun? Heerramme siunaa meitää, aauta myös opettajaa, suo että hän, keskellä hälinän, työstänsä iloa saa!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu on nimeltään "Siunaa meitä", ja sen on säveltänyt Pekka Simojoki ja sanoittanut Anna-Mari Kaskinen. Se alkaa: "Herramme, siunaa meitä, työssä kun aherramme." Muistamasi kohta on laulun kolmas säkeistö.

Laulu (melodia, sointumerkit ja sanat) sisältyy seuraaviin nuotteihin:

Simojoki, Pekka: Tänään häneen uskon : kootut laulut (Suomen Lähetysseura, 1996)

Simojoki, Pekka: Jumis : lauluja koululaisen arkeen ja juhlaan (Lasten Keskus, 1994)