Otsikko
Mikä laulu alkaa sanoilla "niin puhtaan valkoinen on kaunis joutsenpari"?

Kysytty

Mikä laulu alkaa sanoilla "niin puhtaan valkoinen on kaunis joutsenpari"?

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet laulua. Jos joku lukijoista tunnistaa sen, niin tiedon voi laittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kuulin laulun sattumalta uudelleen ja löysin siis vastauksen: Tauski - Rakkaus on raskas laji :) t. kysymyksen esittäjä