Mikä lastenohjelma voisi olla kyseessä kun muistan vain että katsoin sitä noin 2007-2012 ja siinä jokin olento sekkaili tietä pitkin ympäri värkiästä maailmaa…

Kysytty

Mikä lastenohjelma voisi olla kyseessä kun muistan vain että katsoin sitä noin 2007-2012 ja siinä jokin olento sekkaili tietä pitkin ympäri värkiästä maailmaa ja oppi uusia asioita? Mahdollisesti jokin vähän harvinaisempi.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme onnistuneet saamaan selville ohjelman nimeä.

Toivottavasti joku kysymyksen lukijoista tunnistaa ohjelman. Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.