Mikä lastenkirja mahtaa olla kyseessä? Kirja oli kovassa käytössä 1980-luvun alkupuolella. Muistan ainakin kirjasta taidemaalarin...kuvanveistäjän ja ehkä…

Kysytty

Mikä lastenkirja mahtaa olla kyseessä? Kirja oli kovassa käytössä 1980-luvun alkupuolella. Muistan ainakin kirjasta taidemaalarin...kuvanveistäjän ja ehkä hiiren, Esmeraldan? Taisi olla ulkomaalaista tuotantoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esmeralda-hiiri seikkailee ainakin Paul Mangoldin ammatteja esittelevässä kuvakirjasarjassa:

Mangold, Paul: Ystävämme taidemaalari (1983)
Mangold, Paul: Ystävämme kuvanveistäjä (1983)
Mangold, Paul: Ystävämme säveltäjä (1984)
Mangold, Paul: Ystävämme kirjailija (1984)