Mikä kotimainen kirja? Mies lähtee mökille saareen pakoon/pohtimaan huonoa parisuhdetta. Kuksan ei häntä kaipaa jättämiensä viestien johdosta. Hän ryhtyy…

Kysytty

Mikä kotimainen kirja?
Mies lähtee mökille saareen pakoon/pohtimaan huonoa parisuhdetta.
Kuksan ei häntä kaipaa jättämiensä viestien johdosta.
Hän ryhtyy seuraamaan muurshaiskeon elämää. Lopuksi päätyy keon alle onkaloon, jossa on jo karhun luuranko....

Vastaus

Vastattu

Etsitty kirja saattaisi olla Harri Närhen Palava pensas.

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_25687