Mikä kirja on sellainen, jossa on sisarukset Runo, Taru ja Satu. Kirjailija on joku suomalainen nainen ja kirja ei ole kovin vanha.

Kysytty

Mikä kirja on sellainen, jossa on sisarukset Runo, Taru ja Satu. Kirjailija on joku suomalainen nainen ja kirja ei ole kovin vanha.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anneli Kivelän kirjan Onnenkauppaa Katajamäellä (2007) päähenkilön nimi on Satu. Hänellä on kaksossisar Taru ja nuorempi sisar Runo.