Mikä kirja on kyseessä? Muistan seuraavat asiat - suomalainen naiskirjailija -kirjan päähenkilö on papin vaimo, joka ryhtyy suhteeseen poikansa kaverin kanssa …

Kysytty

Mikä kirja on kyseessä?
Muistan seuraavat asiat
- suomalainen naiskirjailija
-kirjan päähenkilö on papin vaimo, joka ryhtyy suhteeseen poikansa kaverin kanssa
- kirjan lopussa ollaan jossain saaressa?
- aivan kirjan alussa verrataan tapahtunutta tsunamiin, joka on vienyt perintöhopeatkin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty romaani on Pirkko Saision Voimattomuus (WSOY, 2005). Kirjan avaa papin rouva Harrietin näkökulmasta kerrottu luku, jonka ensimmäiset sanat ovat "Se juhannus nostatti tsunamin, josta minä selvisin."