Mikä kirja? Lasten/nuorten fantasiakirjasarja. Ryhmä lapsia/nuoria fantasiamaailmassa, koululaisia. Vaihtoivat kemian/fysiikan kirjan jonkun otuksen kanssa…

Kysytty

Mikä kirja?
Lasten/nuorten fantasiakirjasarja.
Ryhmä lapsia/nuoria fantasiamaailmassa, koululaisia.
Vaihtoivat kemian/fysiikan kirjan jonkun otuksen kanssa. Myöhemmin nämä otukset olivat valmistaneet tuliaseita kirjan avulla, ja alkoivat sotimaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei tunnistanut kirjaa. Myöskään tietokantahauista ei ollut apua. Tunnistaisiko joku kysymyksen lukijoista kirjan? Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä

Kommentit

Everworld, K. A. Applegate