Mikä kirja: kertoo Suomen kansalaissodasta, tekijä ruotsl. toimittaja/kirjailija, julkaistu suomeksi n. 3-5 vuotta sitten ?

Kysytty

mikä kirja: kertoo Suomen kansalaissodasta, tekijä ruotsl. toimittaja/kirjailija, julkaistu suomeksi n. 3-5 vuotta sitten ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löytyi seuraava teos:

Nimettömän ruotsalaisen Suomen sotaretki 1918: "stridsrapport"/käännös, toimittanut Robert Alftan, (2008).

Saatavana yliopistokirjastoista. Kaukolainaus oman kirjaston kautta.

Muita viime vuosina julkaistuja ruotsista suomennettuja teoksia ei löytynyt.

Yliopistokirjastojen yhteistietokannan mukaan teos on julkaistu myös verkkojulkaisuna, mutta ainakaan tällä hetkellä siihen ei ole yhteyttä.