MIkä kirja kertoo pariskunnasta joka myy suomessa kaiken ja muuttaa gran canarialle?

Kysytty

hei
MIkä kirja kertoo pariskunnasta joka myy suomessa kaiken ja muuttaa gran canarialle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi kirja saattaisi olla Heli Ilaskarin Oravanpyörästä onnellisten saarille : koti Kanarialla.

"Moni haaveilee asumisesta Espanjan auringossa. Heli ja Heikki Ilaskari päättävät hypätä oravanpyörästä ja myyvät kotinsa Suomessa. He pakkaavat elämänsä kolmeen matkalaukkuun ja vuokraavat asunnon Onnellisten saarilta, aidosta kanarialaisesta kylästä. Humoristiset ja koskettavat tarinat tempaavat lukijan kotimaan muuttosirkuksesta keskelle kanarialaista arkea."