Mikä kirja? Joskus ostin antikvariaatista tms. kirjan, josta puuttuu runsaasti alkupuolen sivuja (1-16). Ohessa muutamia näytesivuja. Juhani Ahoa, Kauppis…

Kysytty

Mikä kirja?
Joskus ostin antikvariaatista tms. kirjan, josta puuttuu runsaasti alkupuolen sivuja (1-16). Ohessa muutamia näytesivuja.
Juhani Ahoa, Kauppis-Heikkiä, Erkko mm- löytyy sivuilta sekä valokuvia
Mikä teos mahtaa olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti antamillanne tiedoilla on vaikea sanoa mikä teos on kyseessä. Kysymyksestä puuttuvat myös mainitsemanne skannatut sivut. Kenties asiaa kannattaisi tiedustella antikvariaateista.