Mikä ja kenen kirjoittama oli novellikokoelma jonka päähenkilöt kirjoittaja otti hautausmaalta hautakivistä ja kirjoitti näille kuvitellun elämäkerran…

Kysytty

Mikä ja kenen kirjoittama oli novellikokoelma jonka päähenkilöt kirjoittaja otti hautausmaalta hautakivistä ja kirjoitti näille kuvitellun elämäkerran novellina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uskoisin sinun tarkoittavan seuraavaa teosta, joka löytyy kirjastosta: Kirjoittanut: Masters, Edgar Lee. Teoksen nimi: Spoon river antologia.