Mikä elokuva? Sijoittuu USAan. Perheen isä myy röntgenlaitteita sairaaloihin, kauppa käy huonosti, koti lähtee alta, tulee ero, Isä ja poika yrittävät…

Kysytty

Mikä elokuva? Sijoittuu USAan. Perheen isä myy röntgenlaitteita sairaaloihin, kauppa käy huonosti, koti lähtee alta, tulee ero, Isä ja poika yrittävät selviytyä. Isä haaveilee arvostetusta ammatista. Sinnikäs yrittäminen, välillä epätoivoisia tilanteita. Yöpyminen kodittomien yömajassa ja metroaseman vessassa ym.

Vastaus

Vastattu

Tuntomerkkien perusteella kyseessä voisi olla Gabriele Muccinon vuonna 2006 ohjaama elokuva "The Pursuit of Happyness" (suom. "Onnen potkuja").

Elonet-tietokannan mukaan elokuva on saanut Suomen ensi-iltansa helmikuussa 2007 ja se on esitetty televisiossa eri kanavilla tähän mennessä yhteensä kymmenen kertaa.