Otsikko
Mikä elokuva on kyseessä? Nuori tyttö ja poika pelastavat eläimiä tulvalta ja joukossa on sairastunut kilpikonna joka lopulta selviää teeskennelleeksi…

Kysytty

Mikä elokuva on kyseessä? Nuori tyttö ja poika pelastavat eläimiä tulvalta ja joukossa on sairastunut kilpikonna joka lopulta selviää teeskennelleeksi petturiksi ja yrittää tappaa lapset ja muita eläimiä.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä voisi olla ranskalainen elokuva: Sammakoiden ennustus, jonka on ohjannut Jacques-Rémy Girerdin (v. 2004). Tarkempi kuvaus löytyy Koulukinon sivulta.