Mihin vuoteen asti Titta Karakorpi oli naimisissa tänään 23.3. kuolleen elokuvaohjaaja ja näyttelijä Jaakko Pakkasvirran kanssa?

Kysytty

Mihin vuoteen asti Titta Karakorpi oli naimisissa tänään 23.3. kuolleen elokuvaohjaaja ja näyttelijä Jaakko Pakkasvirran kanssa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ohjaaja, dramaturgi Titta Karakorven puolio oli vuosina 1969 - 1983 ohjaaja Jaakko Pakkasvirta.

Lähde:

Suomen teatterit ja teatterintekijät 1993 : yhteisö- ja henkilöhakemisto / Toim. Riitta Seppälä, Ilona Tainio
Helsinki : Suomen teatterijärjestöjen keskusliitto  ; Tammi, 1993. - 500 s. : kuv.
ISBN 951-31-0236-X

l

2 ääntä

Kommentit

Väärä vastaus. erosimme muistaakseni virallisesti 1982.
Avioiduin nykyisen mieheni kanssa vuonna 1986

Itse asiassa, listasta puuttuu Leila jyrkinen ja tietoni mukaan Riitta karakorpi ja Pakkasvirta olivat kui,emään asti naimisissa.