Mihin varaan Julius Hirnin Suomen kauppa, meriliikenne ja teollisuus sanoin ja kuvin (1918). Nyt siinä lukee Pasilan varasto, ja luettava paikan päällä.

Kysytty

Mihin varaan Julius Hirnin Suomen kauppa, meriliikenne ja teollisuus sanoin ja kuvin (1918). Nyt siinä lukee Pasilan varasto, ja luettava paikan päällä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja kuuluu Pasilan kirjaston Helsinki-kokoelmaan ja on tosiaan luettavissa vain Pasilan kirjastossa. Kirjaa ei voi varata, mutta sitä voi mennä lukemaan kirjaston aukioloaikoina. Lisätietoja saa Pasilan kirjastosta: (09) 310 85001.