Mihin on hävinnyt Suomalaiset sanomalehdet A-Ö? Olen pitemmän aikaa lukenut Åbo Underrättelser-lehteä koneelta täällä Vasaramäen sivukirjastossa, mutta tama ei…

Kysytty

Hej!
Mihin on hävinnyt Suomalaiset sanomalehdet A-Ö? Olen pitemmän aikaa lukenut Åbo Underrättelser-lehteä koneelta täällä Vasaramäen sivukirjastossa, mutta tama ei onnistu enää. Miksiköhän?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kotimaisten sanomalehtien, mukaan lukien Åbo Underrättelser, sähköiset versiot löytyvät ePress-palvelusta. Palvelun etusivulta löytyy aakkosellinen lista palvelusta löytyvistä lehdistä (Lehdet A-Ö).

Löydät linkin palveluun Vaski-verkkokirjaston e-aineistot -sivulta, jolle on listattu kaikki Vaski-kirjastojen e-aineistot.

Tässä linkki Vaskin e-aineistot sivulle: https://vaski.finna.fi/Content/eaineistot

Tässä myös linkki suoraan ePress-palveluun: http://www.epress.fi/

Åbo Underrättelser -lehti löytyy myös PressDisplay-palvelusta.

Toisin kuin ePress-palvelua, on PressDisplay-palvelua mahdollista käyttää omalla koneella kirjaston ulkopuolella. Tällöin palveluun pitää kirjautua sisälle kirjastokortin numerolla.

Linkki PressDisplay-palveluun löytyy Vaskin e-aineistot -sivulta.