Mihin on hävinnyt oma hylly? Minulla oli siellä useita teoksia, jotka aioin lainata myöhemmin, kun lukuaikaa tulee, enkä ollut niitä muualle tallentanut. …

Kysytty

Mihin on hävinnyt oma hylly? Minulla oli siellä useita teoksia, jotka aioin lainata myöhemmin, kun lukuaikaa tulee, enkä ollut niitä muualle tallentanut. Ethän sano, että niitä ei enää voi löytää?

Vastaus

Vastattu

Kehotimme kesän ajan ottamaan oman hyllyn talteen, mutta ikävä kyllä viesti ei ole tavoittanut kaikkia. Automaattisesti omaa hyllyä ei saanut siirrettyä. Ilmoittamalla kirjastokorttisi numeron sähköpostitse osoitteeseen kirjasto.tiedottaja@jyvaskyla.fi, voimme lähettää oman hyllyn sisällön tekstimuotoisena dokumenttina.

Halutessaan omassa hyllyssä olleet teokset voi siirtää tekstidokumentista hakemalla ja lisäämällä uuteen verkkokirjastoon suosikkilistaksi. Suosikkilista-toiminto on paljon monipuolisempi kuin entinen oma hylly. Listoja voi olla useita ja niitä voi nimetä ja järjestää.

Ohje suosikkilistan käyttöön: https://keski.finna.fi/Content/help_opac#favorites