Mihin luokkaan sijoitan ko. kirjan: Maaseudun kehittämistyön satoa,maaseudun kehittämishankkeet Tavoite 5b- ja 6-ohjelmissa 1995-1999 julkaisija MMM, ISBN 952…

Kysytty

Mihin luokkaan sijoitan ko. kirjan: Maaseudun kehittämistyön satoa,maaseudun kehittämishankkeet
Tavoite 5b- ja 6-ohjelmissa 1995-1999 julkaisija MMM, ISBN 952-453-064-3

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mielenkiintoista kyllä, mainitsemaasi teosta ei löydy Fennicasta eikä Lindasta, mutta kylläkin Helkasta, jossa se on UDK:n mukaan sijoitettu luokkaan 631.1 (Maatalouden liiketiede. Maanviljelystalous). Jos teillä käytetään luokitusjärjestelmänä YKL:ta, niin siinä taas vastaava luokka näyttää olevan 67.1. Itse kirjaa näkemättä on tietysti vaikea sanoa, kuinka hyvin tuo luokka ja sen sisältö vastaavat teoksen sisältöä, mutta ainakin otsikon perusteella tämä valinta vaikuttaisi varsin luontevalta. Toivotan työintoa kirjaston järjestämiseen!