Mihin liittoon ammattikorkeakoulujen kirjastonhoitajat kuuluvat? Jokin Akavan jäsenjärjestö varmaan?

Kysytty

Mihin liittoon ammattikorkeakoulujen kirjastonhoitajat kuuluvat? Jokin Akavan jäsenjärjestö varmaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ammattikorkeakoulujen kirjastonhoitajat kuuluvat pääasiassa kahteen eri liittoon, jotka molemmat ovat Akavan jäsenjärjestöjä. Ne ovat KUMULA ja Informaatioalan akateemiset.