Mihin kirjallisuuden aikakauteen Anni Polvan teokset kuuluva? Ja millaista kaunokirjallisuutta Polvan teokset edustavat, esim, epiikka, lyriikka...?

Kysytty

Mihin kirjallisuuden aikakauteen Anni Polvan teokset kuuluva?
Ja millaista kaunokirjallisuutta Polvan teokset edustavat, esim, epiikka, lyriikka...?

Vastaus

Vastattu

Anni Polvasta on kyselty Kysy kirjastonhoitajalta -palvelussa moneen otteeseen. Aiempia Polvaan liittyviä kysymyksiä pääsee tutkimaan oheisesta linkistä:
https://www.kirjastot.fi/kysy/asiasanat/p/polva-anni-1?language_content…

Mm. seuraavissa kirjoissa on artikkeli Anni Polvasta:

  • "Sain roolin johon en mahdu" (kirjastossa luokka 86.2)
  • Kotimaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita (luokka 86.11)
  • Kotimaisia naisviihteen taitajia (luokka 86.12)

Verkkolähteinä voi käyttää esimerkiksi seuraavia sivuja: