Mietiskelemme josko asentaisimme keittiömme remontin yhteydessä itse. Löytyykö manuaalia jossa kerrotaan miten tämä tapahtuu? Olemme kaksikielinen perhe, joten…

Kysytty

Mietiskelemme josko asentaisimme keittiömme remontin yhteydessä itse. Löytyykö manuaalia jossa kerrotaan miten tämä tapahtuu? Olemme kaksikielinen perhe, joten erityisesti englanninkielinen opus olisi nappilöytö.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toivottavasti alla olevasta listasta on hyötyä. Helmetistä löytyy lisää http://www.helmet.fi
Kirjoittakaa hakukenttään esim. keittiö** korja**
Myös keittiö** rakent** voisi tuottaa hyvän hakutuloksen.

Englannin kielellä löytyi vain tämä teos: Building barbecues & outdoor kitchens / [editor: Don Vandervort]
Julkaisutiedot Menlo Park (Calif.) : Sunset Books, 2001

Muut löytyneet teokset:
Suuri suomalainen Tee itse -käsikirja. [2] : Keittiö : virikkeet, korjaukset, saneeraukset /
[Kööpenhamina] : Bonnier, 2005

Keittiön remontti /
[Helsinki] : Rakennustieto, 2008

Kodin kunnostustyöt / Boile, Erik
Helsinki : WSOY, 2008 (Porvoo : WS Bookwell)

TalotekniikkaRYL 2002, Osa 1 : talotekniikan rakentamisen yleiset laatuvaatimukset 2002 /
[Helsinki] : Rakennustieto, 2003 (Hämeenlinna : Karisto)

TalotekniikkaRYL 2002, Osa 2 : talotekniikan rakentamisen yleiset laatuvaatimukset 2002 /
[Helsinki] : Rakennustieto, 2003 (Hämeenlinna : Karisto)

Keittiön remontti /
[Helsinki] : Rakennustieto, 2002

Naulan kantaan. 2: peruskorjaajan tietopakki /

Keittiö kuntoon / Halme-Julenius, Anne
Helsingissä [Hki] : Otava, 1989

Kodin niksit /
Porvoo : Hki : Juva : WSOY, 1986