Mietin tässä vaan että tuo Divergent-kirja, joka kertoo henkilöstä Tobias (Four) Eatonista ymmärsin että sitä ollaan tilaamassa Myyrmäen kirjastoon niin…

Kysytty

Mietin tässä vaan että tuo Divergent-kirja, joka kertoo henkilöstä Tobias (Four) Eatonista ymmärsin että sitä ollaan tilaamassa Myyrmäen kirjastoon niin mietiskelin tässä että milloin se tulee kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen kirja löytyy jo Espoosta ja siihen on 32 varausta. Voit siis jo varata sen, eikä tarvitse odottaa Myyrmäen kappaleen saapumista.

http://luettelo.helmet.fi/record=b2156356~S9

1 ääntä

Kommentit

Kakkososa Kapinallinen on kyllä tullut kirjastoihinkin jo kuukausi-pari sitten.