Mitä kotimaisia helppolukuisen "hömppäkirjallisuuden" kirjailijoita osaisitte ehdottaa?

Kysytty

Mietin feelgood-kirjallisuutta, mutta kun ajattelen suomalaisia feelgood-kirjailijoita, niin mieleeni ei oikein tule ketään. Tuntuu siltä, että kaikki suomenkielinen tämän aiheen kirjat ovat käännettyjä englannista. Mitä kotimaisia helppolukuisen "hömppäkirjallisuuden" kirjailijoita osaisitte ehdottaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monet "feel good" tai chick lit -kirjat on tosiaan käännetty englannista suomeksi, mutta suomalaisiakin kirjailijoita löytyy. Listasin alle joitakin kirjoja ja kirjailijoita, toivottavasti siitä on apua!

Kirjailijoita:

Luhtanen, Sari

Paloheimo, Laura

Poutanen, Kira

Sola, Henriette

Vaahtera, Veera

Vaara, Amanda

Kirjoja:

Honkasalo, Laura: Vie minut jonnekin

Savonlahti, Sisko: Ehkä tänä kesänä kaikki muuttuu

With, Niina: Taisit narrata, Stella