Mietin että kuinka monta kertaa kirjan lainauksen voi uusia? Kyseessä olisi oppikirja, Uusi arkki 3 ja Formun 2.

Kysytty

Hei! Mietin että kuinka monta kertaa kirjan lainauksen voi uusia? Kyseessä olisi oppikirja, Uusi arkki 3 ja Formun 2.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit uusia lainasi viisi kertaa. Lainat voi uusia kirjastossa, kirjastoautossa tai kirjautumalla omiin tietoihin www.helmet.fi-sivulla. Uusiminen ei onnistu, jos aineistosta on varauksia.