Mieten luetaan netissä omilla sivulla kohtaa Varaukset ja siinä olevaa Tila-kohtaa? Minulla lukee siinä "18/21", mitä se tarkoittaa?

Kysytty

Hei, Mieten luetaan netissä omilla sivulla kohtaa Varaukset ja siinä olevaa Tila-kohtaa?
Minulla lukee siinä "18/21", mitä se tarkoittaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kohta kertoo tilanteesi varausjonossa ja myöhemmin varatun aineiston matkasta luoksesi.
18/21 tarkoittaa, että jonossa on 21 varausta ja Sinä olet sijalla 18.
Kun vuorosi tulee, on aineisto ensin tilassa "matkalla" ja saavuttuaan noutokirjastoon, sen tilaksi muuttuu "odottaa noutoa".