Mielikuva mediassa

Kysytty

Mielikuva mediassa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedonhakijan toiveena on saada samantapaisia kirjoja kuin
Erkki Karvosen Elämää mielikuvayhteiskunnassa (Helsinki : Gaudeamus, 1999). Kannattaa ensin katsoa Karvosen käyttämät lähteet kirjan lähdeluettelosta.

Tässä joitakin potentiaalisia kirjoja, joiden tarkempi sijainti selviää Linda -tietokannan avulla:

Ikävalko, Elisa: Ylivoimapeli mediassa : julkisuusmekanismit ja julkisuuden hallinta. [Helsinki] : Inforviestintä, 1996.

Karvonen, Erkki: Imagologia - imagon teorioiden esittelyä, analyysiä, kritiikkiä. Tampere : Tampereen yliopisto, 2008.
( Acta electronica Universitatis Tamperensis, 1456-954X; 742 ). Kokotekstinä internetissä.

Minä ja markkinavoimat : yksilö, kulttuuri ja yhteiskunta uusliberalismin valtakaudella / toim. Jussi Ojajärvi ja Liisa Steinby. [Helsinki] : Avain, 2008

Skandaali! : suomalaisen taiteen ja politiikan mediakohut / Susanne Dahlgren, Sari Kivistö, Susanna Paasonen (toim.). [Helsinki] : Helsinki-kirjat, 2011

Uimonen, Risto: Julkisuuspeli : imagonrakennus politiikassa. Porvoo : WSOY, 1994.

Valtamedia/vastamedia : kirjoituksia mediakulttuurista / toimittaneet Sanna Karkulehto & Kati Valjus. Oulu : University of Oulu, 2005
( Acta Universitatis Ouluensis. B, Humaniora, 0355-3205; 59 ). Kokotekstinä internetissä.