Mieleeni on jäänyt kirja...

Kysytty

Mieleeni on jäänyt kirja, jonka luin varhaisteininä ja jonka haluaisin lukea uudelleen. Kirjassa oli kaksi nuorta tyttöä, toisen nimi taisi olla Krista. Tytöt olivat hyviä kavereita, mutta toinen tytöistä löytyy pää murskattuna rannalta(?) kuolleena ja tämän kaveri alkaa selvittämään asiaa. Lopussa selviää että kaverin on murhannut joku poika tai poikajoukko isolla kivellä. Kirjassa oli tosi ronskiakin kiroilua ja tilanteiden kuvailua. Luin tämän siis aivan liian nuorena ja kirja jäi "kummittelemaan" mieleen. Sain kirjan kaverilta lainaksi ja kirja oli kuulunut hänen siskolleen, joten hyvin voi olla 60-80-luvuilta.

Vastaus

Vastattu

Tämä voisi olla Taru Väyrysen Pilven varjo, ilmestynyt 1989. Lukufiilis

Vaara kirjastot