Otsikko
Mieleeni on jäänyt eräs kirja, jonka haluaisin lukea uudestaan. Kirjan kertoja oli mies, mahdollisesti yhdysvaltalainen, joka alkoi kasvattaa eksoottisia…

Kysytty

Hei!
Mieleeni on jäänyt eräs kirja, jonka haluaisin lukea uudestaan. Kirjan kertoja oli mies, mahdollisesti yhdysvaltalainen, joka alkoi kasvattaa eksoottisia hedelmiä siemenistä kotonaan. Luin kirjan 90-luvun puolessa välissä, mutta se ei ollut silloin mikään uusi kirja. Kirja löytyi puutarhakirjojen joukosta. Kirja oli aika pienikokoinen ja mahdollisesti siinä oli mustavalkoisia piirroskuvia. Osaisitteko kertoa mikä teos tämä voisi olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja lienee Richard W.Langen kirja Ikkunallani kasvaa sitruuna ja taatelipalmu, joka ilmestyi 1980. Kirja oli muistaakseni tavallista kirjaa kapeampi.

6 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kirjoittaja on Richard W. Langer, ei Lange.