Mieheni on lukenut lapsuudessaan Martti "HuuHaa" Innasen kirjoittamia kirjoja, olen yrittänyt etsiä hänen kirjojaan monilta eri tahoilta, en ole löytänyt…

Kysytty

Mieheni on lukenut lapsuudessaan Martti "HuuHaa" Innasen kirjoittamia kirjoja, olen yrittänyt etsiä hänen kirjojaan monilta eri tahoilta, en ole löytänyt mistään mitään tietoa.
Voitko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Martti "Huuhaa" Innasen kirjoittamista kirjoista Helsingin kaupunginkirjaston kirjavaraston kokoelmissa ovat Frank Armoton, jännitysromaani ja Lippa vinossa. Lisäksi äänikirjana kuunneltavissa on Horolan Elinan ihmeelliset seikkailut, joka on hankittu pariin kirjastoon pääkaupunkiseudulla. Lisäksi häneltä on julkaistu kirja nimeltä Seikkailu viitakossa ja äänite Martti "Huuhaa" Innanen muistelee. Ainakin kirja on mahdollista saada kaukolainaksi muutamasta maakuntakirjastosta.