Metsästän opetuksessa käytössä ollutta cd:tä.Nimi oli jotakuinkin ABC ja pääosassa seikkailee varis.Peli pitää sisällään monenmoista hahmotusta ympäristöstä…

Kysytty

Hei!
Metsästän opetuksessa käytössä ollutta cd:tä.Nimi oli jotakuinkin ABC ja pääosassa seikkailee varis.Peli pitää sisällään monenmoista hahmotusta ympäristöstä,äidinkielstä yms.Ei mitään mielikuvaa kustantajasta.Vihjeet ovat heikot,mutta ainahan voi kysyä :)terv.Sari

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisikohan se olla joku näistä? Nämä ovat siis cd-romppuja:
http://www.helmet.fi/search~S9*fin/?searchtype=X&searcharg=abc**+pelit&…