Meniköhän tämä johonkin Helmet-kirjastoon? Jos kirjoitan kirjasta Helmet-tietueeseen arvioni kirjasta, niin sitä ei voi tehdä kirjautumatta. Näkyykö nimeni…

Kysytty

Hei, meniköhän tämä johonkin Helmet-kirjastoon? Jos kirjoitan kirjasta Helmet-tietueeseen arvioni kirjasta, niin sitä ei voi tehdä kirjautumatta. Näkyykö nimeni arvostelun lukijoille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMetin arvostelujen yhteyteen ei tule käyttäjän nimeä, jollei sitä erikseen kirjoita arvosteluun mukaan. Kirjautuminen on tarpeen siksi, ettei arvosteluiksi kirjoitettaisi asiattomia tekstejä tai suoranaisia mainoksia, joiden poistamisessa ylläpidolla olisi riesaa. Osoitteesta http://luettelo.helmet.fi/record=b2011123~S9*fin sivun alareunasta voit katsoa esimerkin, millaiselta arvostelu näyttää HelMetissä.