Meille on tulossa lapsi, jota olemme kasvattamassa kaksikieliseksi. Mistä Helsingin kaupungin kirjastoista löytyy espanjankielisiä lasten kirjoja?

Kysytty

Meille on tulossa lapsi, jota olemme kasvattamassa kaksikieliseksi. Mistä Helsingin kaupungin kirjastoista löytyy espanjankielisiä lasten kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espanjankielisiä lastenkirjoja on useiden Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteiden kokoelmissa. Eniten espanjankielisiä lastenkirjoja on Käpylän, Itäkeskuksen, Oodin, Pasilan ja Rikhardinkadun kirjastojen kokoelmissa.

Tällä hetkellä asiakkaat eivät pääse tutkimaan kirjastojen hyllyjä, joten sinun kannattaa tehdä Helmetin kautta varauksia haluamastasi aineistosta. Varaaminen edellyttää, että kirjastokorttiisi on liitetty pin-koodi.

Espanjankieliset lastenkirjat löydätesimerkiksi  hakusanoilla kuvakirjat tai lastenkirjallisuus. Rajaa hakutulos sivun vasemmassa laidassa näkyvillä rajoittimilla kielen mukaan.

https://www.helmet.fi/fi-FI