Meillä on vanha poljettava singer ompelukone numerolla 87344 Simanco.Missä ja koska valmistettu? Kiitokset!

Kysytty

Meillä on vanha poljettava singer ompelukone numerolla 87344 Simanco.Missä ja koska valmistettu? Kiitokset!

Vastaus

Vastattu

Vaikuttaa siltä, että numero 87344 Simanco viittaa varaosaan eikä ole varsinaisesti ompelukoneen mallin numero. Singersewinginfo.co.uk-sivustolta löytyy kuvagalleria Singerin ompelukoneista vuosilta 1865-1970. Malleilla on myös numero, eli jos ompelukoneesta löytyy toinen, lyhyempi numero, myös sen avulla voi yrittää tunnistaa koneen. Tässä linkki kuvagalleriaan ja sivustolle:

https://www.singersewinginfo.co.uk/gallery_machines/