Meillä jäi kesken Marjatta Kurenniemen Putti ja Pilvilinna (tai mikä nimi onkaan...). Yritimme jatkaa sen äänikirjan kuuntelua netin kautta, mutta se oli…

Kysytty

Meillä jäi kesken Marjatta Kurenniemen Putti ja Pilvilinna (tai mikä nimi onkaan...). Yritimme jatkaa sen äänikirjan kuuntelua netin kautta, mutta se oli jollain muulla lainassa. Miten voin varmistaa, että se on minulta palautunut? Näkyisikö se kirjastokortin e kirjoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Kyseinen kirja on Ellibs-palvelussa. E-kirjat palautuvat automaattisesti kun niiden laina-aika on päättynyt eli niitä ei ole pakko palauttaa. Jos kuitenkin haluat palauttaa lainan tai tarkistaa onko sinulla tällä hetkellä e-lainoja voit katsoa lainaamiasi e-kirjoja Ellibs-palvelussa osoitteessa https://www.ellibslibrary.com/collection Palveluun kirjautumiseen tarvitset kirjastokortin ja pin-koodin.