Mauno Kuusisto kasvoi isovanhempiensa luona mutta oliko kyseessä äidin vai isän vanhemmat?

Kysytty

Hei, Mauno Kuusisto kasvoi isovanhempiensa luona mutta oliko kyseessä äidin vai isän vanhemmat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Vaari Oskar Kuivanen, tehtaantyömies (14.5.1864 Eräjärvellä-5.6.1938 Tampereella) ja mummo Maria Vilhelmiina o.s. Laitinen (20.2.1865 Lempäälässä-5.10.1945 Tampereella) olivat Maunon isän vanhemmat."

Aki Hietala, Mauno Kuusisto : kauniiden laulujen laulaja

11 ääntä

Kommentit

Olikohan samoja Kuivasia joita oli Karvialla muinoin? Isäni isän sisko meni naimisiin erään Swante Kuivasen kanssa joka oli Karvialta kotoisin. Kuivasia on vieläkin jälkipolvia Kauhajoella asuus. Lieköhän samaa sukujuurta?