Kysyn Uusinta Bond elokuvaa milloin kirjaston valikoimaan/saataville mahdollinen tallenne erimuodoissaan on ilmestymässä?

Kysytty

Kysyn Uusinta Bond elokuvaa milloin kirjaston valikoimaan/saataville mahdollinen tallenne erimuodoissaan on ilmestymässä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkkaa aikaa on mahdotonta sanoa, mutta varmasti puhutaan ainakin puolesta vuodesta ellei pidemmästäkin ajasta, vastataan Helsingin kaupunginkirjaston hankinnasta. Edelliset 007-elokuvat on saatu hankittua kirjaston kokoelmaan elokuvan julkaisua seuraavana vuonna.