Mary Stewart on kirj. romaanin, jossa päähenkilö joutuu erään aineen vaikutuksesta keskiaikaan. Etsin teoksen nimeä.

Kysytty

Mary Stewart on kirj. romaanin, jossa päähenkilö joutuu erään aineen vaikutuksesta keskiaikaan. Etsin teoksen nimeä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Luulisin, että kyseessä on nuortenkirja nimeltä Susimetsän salat, joka on kirjan takakannen mukaan "henkeäsalpaavan jännittävä aikaseikkailu". Tapahtumat liikkuvat 1300-luvulla. Kirja on saatavilla useista kirjastoista pääkaupunkiseudulla. Voit hakea sen osoitteesta www.helmet.fi