Otsikko
Marianne Williamson:Palatkaamme rakkauteen, onko Ihmeiden oppikurssi suomennettu?

Kysytty

Marianne Williamson:Palatkaamme rakkauteen, onko Ihmeiden oppikurssi suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marianne Williamsonin kirja perustuu siis A course in miracles -julkaisuun, joka on alunperin kolmena eri teoksena ilmestynyt itsensä kehittämisen kurssi. Ensimmäisen kerran se ilmestyi 1976 ja se on käännetty useille kielille. Williamsonin kirja on suomennettu ja ilmestynyt 1993, mutta A course in miracles -julkaisua ei ole suomennettu niin kuin kirjan loppusanoissa s. 335 kerrotaan. Englanninkielisenä yhtenä niteenä se löytyy maakuntakirjastoista Espoosta ja Lahdesta sekä Helsingin kaupunginkirjastosta: A course in miracles : the text, workbook for students and manual for teachers. 1985. Muuta tietoa "Ihmeiden oppikurssista" ei löytynyt.

1 ääntä

Kommentit

A Course in Miracles (Ihmeiden Oppikurssi) on julkaistu v. 1976 täydennettynä CE-laitoksena Helen Schucmanin alkuperäisten käsinkirjoitettujen muistiinpanojen mukaisesti. Sen voi tilata täältä: https://circleofa.org/ Oheisella videolla esitetään yhteenveto kurssin sisällöstä: https://www.youtube.com/watch?v=odZpToxOo8A

P.S. korjattu ja täydennetty painos ilmestyi tietenkin myöhemmin eli 2017:)