Mahtaako kukaan muistaa kirjaa, josta asiakas ei muistanut juuri mitään. Muisteli että kirjailija olisi venäläinen ja kirjassa henkilö kerää tai nauhottaa…

Kysytty

Mahtaako kukaan muistaa kirjaa, josta asiakas ei muistanut juuri mitään.
Muisteli että kirjailija olisi venäläinen ja kirjassa henkilö kerää tai nauhottaa taukoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Heinrich Böllin kirja Tohtori Murken kootut tauot ja muita satiireja. Kirjailija on saksalainen, ei venäläinen.