Mahtaako Hämeenlinnan alueella olla Q,X,Z tai Å-kirjaimella alkavia kadun- tai tiennimiä ?

Kysytty

Hei,

Mahtaako Hämeenlinnan alueella olla Q,X,Z tai Å-kirjaimella alkavia kadun- tai tiennimiä ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetin kautta ei löydy luetteloa Hämeenlinnan kadunnimistä. Kuntaliitoksen jälkeisen Hämeenlinnan kaduista ja teistä on olemassa Hämeenlinnan kaupungin mittaustoimistossa luettelo, josta ei löytynyt Q,X,Z tai Å -kirjaimilla alkavia kadunnimiä. Tarkempaa tietoa asiasta saa osoitteesta Hämeenlinnan kaupungin mittaustoimisto:
Raatihuoneenkatu 9, 2. kerros, puh. 621 2653, avoinna ma-pe klo 9-15.

2 ääntä

Kommentit

Vähän pohjoisempana on Å-alkuinen Åkerlundinkatu, aivan Tampere-talon sisäänkäyntiä vastapäätä.