Maaria Leinosella on pieni runo jotenki: Sitä voi sattua elämässä Ohikiitävänä hetkenä Vain katse, hymy kosketus Ja sitä hetkeä ei unohda ikinä" Miten se…

Kysytty

Maaria Leinosella on pieni runo jotenki:

Sitä voi sattua elämässä
Ohikiitävänä hetkenä
Vain katse, hymy kosketus
Ja sitä hetkeä ei unohda ikinä"

Miten se menee ja mistä se on?

Vastaus

Vastattu

Kaivattu Maaria Leinosen runo on Sitä saattaa elää toisen kanssa sikermästä Katsoisin toisin, joka sisältyy runoilijan vuonna 1986 julkaistuun kokoelmaan Kuin avaisin vierasta ovea.