Kysytty
26.2.2021
Luottokorttimaksusta voi tehdä reklamaation, jos myyjä ei pysty toimittamaan tuotetta tai palvelua, josta asiakas on maksanut, eikä palauta rahoja.
Tällaisessa tapauksessa asikas saa korvauksen pankin/luottokunnan kautta, mutta mitä tapahtuu myyjälle? Saako myyjä sakkoa tai muuta sanktiota vai selviääkö ilman seuraamuksia?
Vastaus
Valitettavasti tähän meillä ei ole antaa vastausta, mutta Finanssivalvonnalla voisi olla. Tässä yhteystiedot https://www.finanssivalvonta.fi/finanssivalvonta/yhteystiedot/
Kilpailu- ja kuluttajavirastosta mahdollisesti osataan myös vastata, yhteystiedot https://www.kkv.fi/yhteystiedot/
Haluatko jättää uuden kysymyksen? Lähetä se kysymyslomakkeen kautta.
Kommentoi vastausta