Lukupiirimme haluaisi lukea miehen kirjoittaman rakkausromaanin, onko niitä?

Kysytty

Lukupiirimme haluaisi lukea miehen kirjoittaman rakkausromaanin, onko niitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toki miestenkin kirjoittamia rakkausromaaneja löytyy. Yksi tuotteliaimmista rakkausromaanien kirjoittajista meillä oli Jorma Kurvinen. Hänen rakkausromaaninsa on julkaistu salanimellä Elsa Anttila. Kotimaisista klassikoista voisi mainita esimerkiksi Johannes Linnankosken romaanin Laulu tulipunaisesta kukasta. Myös runoilijana paremmin tunnettu Tommy Tabermann on kirjoittanut rakkausaiheisia romaaneja.

3 ääntä

Kommentit

Modesty Blaisen luojana tunnettu Peter O'Donnell kirjoitti rakkausromaaneja salanimellä Madeline Brent.