Luin vuosia sitten dekkarin, jonka päähenkilö oli muistaakseni nimeltään Montelbay tai Montalbay. Onko tietoa kirjalijasta?

Kysytty

Luin vuosia sitten dekkarin, jonka päähenkilö oli muistaakseni nimeltään Montelbay tai Montalbay. Onko tietoa kirjalijasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisikohan etsimänne päähenkilö olla Salvo Montalbano?
Tämän niminen hahmo on pääosassa Andrea Camillerin dekkareissa Terrakottakoira ja Veden muoto. Nämä kaksi teosta on suomennettu kirjailijalta vuosina 2003 ja 2004.
Teokset löytyvät kokoelmistamme ja niiden saatavuuden voi tarkistaa PIKI-verkkokirjastostamme osoitteessa
http://kirjasto.tampere.fi/Piki?