Luin teini-iässä yläasteella tai lukion alussa (eli jotain 2003-2007 kirjan, jonka päähenkilö halusi olla Taulu tms. Kirjassa siis ihmisistä maskeerattiin…

Kysytty

Hei,

luin teini-iässä yläasteella tai lukion alussa (eli jotain 2003-2007 kirjan, jonka päähenkilö halusi olla Taulu tms. Kirjassa siis ihmisistä maskeerattiin Tauluja/Patsaita tjsp.

Kirjassa myös tapettiin näitä hahmoja ja yksi iso juttu oli johonki The Taulu tehtävään hakeminen päähenkilöllä.

Mikähän tämä kirja on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuntomerkit sopivat José Carlos Somozan vuonna 2004 ilmestyneeseen tieteisjännäriin Clara ja varjot. Toinen vaihtoehto on Oscar Wilden klassikkoteos Dorian Grayn muotokuva.