Luin taannoin kirja-arvostelun muistaakseni Aamulehdestä (en ihan varma) joka vaikutti mielenkiintoiselta, mutta en ottanut sitä ylös. En muista muuta kuin…

Kysytty

Hei!

Luin taannoin kirja-arvostelun muistaakseni Aamulehdestä (en ihan varma) joka vaikutti mielenkiintoiselta, mutta en ottanut sitä ylös. En muista muuta kuin että se oli uusi ja kertoi neljästä naisesta jotka kohtaavat kuoleman jälkeen tyhjyydessä ja kertovat omat tarinansa. Kirjailija on nainen ja muistaakseni pohjoismaalainen tai islantilainen. Kiitos etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä suomalaisen Laura Lindstedtin Oneiron : fantasia kuolemanjälkeisistä sekunneista (Teos, 2015)? Kirjassa seitsemän kuollutta naista kertoo toisilleen tarinoita.

Aamulehdessä julkaistiin Kaisa Järvelän arvostelu Oneironista 13.8.2015:

http://www.media-arkisto.com/ma/Dat.php?db=KAL1213T&rid=134432&ris=1&qi…